لیگ ملت‌های والیبال| پیروزی شیرین شاگردان عطایی مقابل آمریکا/ ایران نخستین باخت یانکی‌ها را رقم زد

23:15 - 02 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۷۰۷۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود از دور مقدماتی لیگ ملت‌های 2022 برابر تیم قدرتمند آمریکا به پیروزی رسید.

خبرگزاری میزان - روز دوم از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2022 از امروز(پنج‌شنبه) آغاز شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم ملی ایران در ششمین بازی خود از ساعت 21:30 به مصاف تیم بدون شکست آمریکا رفت که در پایان این بازی تماشایی شاگردان بهروز عطایی نمایش بسیار درخشانی داشتند و موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر از سد یانکی‌ها بگذرند.

ست‌های این بازی با امتیازهای 25-18، 29-27 و 27-25 به سود ایران پایان یافت تا ملی‌پوشان والیبال ایران با کسب سومین برد خود 9 امتیازی شوند و به رده هفتم جدول صعود کنند.

در سوی مقابل شاگردان جان اسپراو که در پنج بازی قبلی به پیروزی رسیده بودند با قبول نخستین باخت با 14 امتیاز در رده سوم ایستادند.

در پایان این بازی امین اسماعیل‌نژاد که روز درخشانی را سپری می‌کرد با کسب 20 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان معرفی شد. در کنار وی میلاد عبادی‌پور هم با کسب 15 امتیاز نقش مهمی در پیروزی مقابل آمریکا داشت.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، محمد طاهر وادی، مهدی جلوه، امیر حسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد و محمد رضا حضرت‌پور در پست لیبرو ترکیب آغاز کننده ایران مقابل آمریکا بودند.

پیش از این بازی تیم ملی چین با نتیجه فنی 3 بر صفر مقابل آلمان پیروز اعلام شد و صربستان هم با همین نتیجه مغلوب برزیل شد. لهستان با حساب 3 بر صفر کانادا را از پیش رو برداشت و به رده دوم صعود کرد و اسلوونی 3 بر یک ار سد آرژانتین گذشت.

تیم ملی والیبال فردا در هفتمین دیدار خود از ساعت 18:30 به مصاف برزیل پرستاره خواهد رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *